24 Maj

Igår så hände det inget speciellt, höll på ute i trädgården. Klippte gräset med nya åkgräsklipparen och det var lite läskigt eftersom Tommy inte lagat bromsen än, men alla buskarna står fortfarande kvar hihihii.

Just nu så är Jonas här med en grävskopa och gräver utanför dörren, där vi ska bygga nya altanen. Tack snälla du för hjälpen :D. Här har han nyss börjat, snart så är det bara en stor grop, iiiiiiii Så alla som kommer hit måste se sig för så dom inte ramlar i och gör sig illa.......



Mitt på dagen så ska vi in och bada, det blir Emma, Sara, Kristian, Tindra och jag som badar. Det ska bli så mysigt. När vi kommer hem så ska vi äta grilat med hasselbackspotatis och efter det så ska vi fira Emma, oj appro på det så måste jag komma ihåg att slå in hennes paket nu innan jag åker in till stan hahahaaa.

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

det var ett jävla hål xD <3

2009-05-25 @ 08:48:59
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma

våran pool juh ;D

2009-05-25 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0