28 Maj

Tänk så ovanligt att vakna och höra regnet smattra mot fönsterrutan.....men man får väl se det som en bra sak också, vi slipper ju vattna gräsmattan hahaaa. Natten har väl varit si så där :(. Eftersom hon nästan inte sov alls igår på dagen så sov hon inte så bra inatt heller, somnade bra men vaknade efter 30 min så då var det bara att söva om henne och så höll vi på några gånger. Sen vaknade hon igen vid midnatt och då var hon hungrig (orkade ju inte äta klart 20,30 vid nattningen), men sen så sov hon till 5 så det var ju rätt så bra och så vaknade vi för dagen 8 som vanligt, det är tydligen en bra tid har hon bestämt, och igentligen så ska jag inte klaga på det, är bara lite trött nu efter en vecka med knassiga nätter. I badet igårkväll så kom sötnosen på att dom där sakerna längst ner på benen kunde man nog smaka lite på hihihihiii



Det är ju bara ca 1 vecka sedan Tindra började komma på hur man gör för att sitta och satt utan stöd för 2 dagar sedan och igår så fick jag syn på hur hon förflyttar sig framåt på golvet, visserligen bara ca 5 cm, men ÄNDÅ, fyyyyyy vad fort det går.

Har ju pratat om att vi ska köpa majskrokar till henne och det gjorde Tommy igår när han var och handlade, så hon fick en nu på morgonen medans jag åt frukost, och det var så gooooootttt hahahaaa. Hon smackade och lät mest hela tiden som hon åt på den, nu var ju det inte så länge i och för sig, för den försvann oerhört fort hihihihiii.

TACK snälla mamma och pappa för den superfina linneduken :D

Nu får ni ha en bra dag i regnet, själv ska jag lägga lillstumpan och tror faktiskt att jag ska göra henne sällskap hihihi.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va roligt så kryper hon snart då :D hihi <333

2009-05-28 @ 11:03:32
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

sötnosen då :) ja fötter det är gott verkar det som ;)



grattis i efterskott!

2009-05-28 @ 13:22:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för igår! Kan tänka mej att det smakade GOTT. Hoppas det går bra med pisen nu så ses vi senare puss puss

2009-05-28 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0