31 Maj: Morsdag :D

Natten var inte bra alls, började krångla redan igårkväll. Tindra hade jättesvårt att somna in ordentligt, hon somnade men så fort jag reste på mig och skulle lägga över henne i hennes säng så vaknande hon och så var det bara att börja om. Och sen vid halv 3 så vaknade hon och ville ha mat men sen så kunde hon inte somna om, hon var jättesnorig och så var det hur varmt som helst inne i sovrummet, så  vi somnade inte om förrän vid 5 igen. Vid 8 så vaknade hon för dagen och då fick Tommy ta henne så jag fick sova lite till, och när jag vaknade vid 10 så var farfar här. Han hade med sig en blåbärsbuske till mig, tack snälla för den :D.  Senare på dagen så kom Sara, Emma och Kristian hem, mormor och morfar hämtade dom vid bussen och kom upp med dom. Vi grillade och hade en mysig eftermiddag. Jag fick en badkudde av Emma så nu kan jag ligga jättelänge i badet och så fick jag jättefina ljusstakar av Sara som vi ska hänga ute på altanen när den är färdig. Tack snälla ni :D.

Tommy har varit jätteduktig idag, han har gjutit fundament som han ska gjuta fast plintarna till altanen i :D. Altanen närmar sig hihihiii.

Så här blev det när Jonas grävt klart

Här är hälften av gropen igenfylld och så är början av fundamenten gjutna

Så här ser våran ingång ut nu för tiden .... men inte så länge till....


Kolla in fjortisposen Tindra har, tror hon tränar redan nu hihihii
 

Grattis mamma på morsdag <3<33

Hoppas på en bättre natt och fint väder även imorgon. Sov gott :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

varsegod mammsi:D



ja hon måste ju lära sig poserna nu när hon kan göra sugmärken ;P

2009-05-31 @ 22:02:05
Postat av: mamma

tack en jättetrevlig eftermiddag och god mat. puss puss

2009-05-31 @ 22:57:48
Postat av: Sara

Det var så lite :) jaa snart kan du sätta upp dom :D Tindra kommer bli övertängers värsta fjortis! <33

2009-06-01 @ 12:14:17
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0