8 Maj

Vaknade imorse med en förhoppning om att det bara var en dröm, men så var inte fallet. Sitter och tänker tillbaka på den du var som liten, med tårarna rinnandes utefter kinderna. Du var jämt så glad och hade så lätt till ett skratt, nu är du bara sur och otrevlig. Du brukade jämt vara så omtänksam medans nu är du bara självisk. Det gör så ont att se hur lite du bryr dig, att se dig bara gå därifrån kall och till synes helt oberörd när du vet hur mycket du sårat andra. Vill ha tillbaka dig som den du igentligen är.......

Inatt så har Tindra sovit som en gud och vaknade inte förrän vid halv 9 (från 22,15), tror nästan hon vet att mamma sovit dåligt de senaste nätterna och behövde sova nu...... Du är så duktig lilltjejen min :D. Dessutom så vaknade vi av att den snälla farbron kom förbi med stora skogsmaskinen och tog upp resten av spireahäcken åt oss, så nu är hela uppe. Så nu vet Tommy vad han ska roa sig med hela helgen, jo att gräva upp resterna av rötterna och sedan anlägga gräsmatta där :D. Men idag så ska vi åka ut till Majsan och fortsätta med vårrustningen och sen så ska vi handla så det blir en lång dag borta hihihihi.

Sara.. Jag är så STOLT över dig. Du har verkligen jobbat på bra i skolan och nu får du "betalt" för det, hoppas att du själv är lika stolt som oss andra :D.



Chefen ringde precis och bjöd mig och Tindra på "vårlunch" och det ska bli så trevligt. Tack för det :D.

Ha en bra dag ute i solen.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

nu fick jag ont i magen!!!! Men bra skrivet känner precis likadant.......

2009-05-08 @ 10:01:07
Postat av: Sara

jag älskar dig och mig kan du alltid prata med <3

2009-05-08 @ 10:02:49
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: morfar

Det du skrivit med rosa hoppas jag går in där det ska. Vilken tur du har att Tindra sover så du också får sova, O tänk vilken tur Tommy har som vet vad han skall göra i helgen. Trevligbhelg på er allesammans.......

2009-05-08 @ 14:33:29
Postat av: elmida.se

Usch, hoppas det inte är nån som är dum mot dig... Sånt är jobbigt.

Ha en trevlig helg!

2009-05-08 @ 19:52:27
URL: http://elmida.se
Postat av: mamma

jag älskar dej med och jag älskar alla tre tjejerna också.....

2009-05-08 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0