28 nov

Igårkväll så drack jag jordens godaste glögg, jag tycker inte om glögg igentligen men nu äntligen så har jag hittat en som är riktigt GOD :D. Drack väl 1,5 glögmugg och kan ni tänka er, jag blev alldeles fnissig av den hihihiii, den är en lättvinsglögg men jag har ju inte drukit något alls på ca 2 år nu så det räckte hihihihiii.

Ikväll så ska Tommy och jag på julbord med Jonas, Jessica, Kerstin, Lars, Kenneth och Solveig. Vi ska till Romme Alpin och där serveras julbordet uppe i toppstugan och för att ta oss dit upp så ska vi få åka bandvagn, det har jag aldrig gjort förut så det ska bli skoj, för att inte tala om vad jag ser fram mot en kväll i goda vänners sällskap och dessutom barnledig :D

Godaste glöggen ever :D


Nej nu har jag inte tid att sitta här längre så hoppas ni får en kanonbra dag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Glöggen var faktiskt god :)

Hoppas ni får det roligt <3

2009-11-28 @ 15:56:53
URL: http://inthesky,blogg.se
Postat av: mamma

Hoppas att du får en RIKTIGT rolig kväll älskar dej <3<3<33<

2009-11-28 @ 17:41:07
Postat av: morfar

Undrar om ni får ont i baken..........

2009-11-28 @ 22:24:36
Postat av: Sara

<3

2009-11-30 @ 12:12:31
URL: http://inthesky,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0