30 Nov.

Jaha så nu var november oxå slut och det bara fortsätter regna... :(, vill ha snö nuuuu. Det blir så mycket ljusare och finare med snö :), men dom har visst lovat att den ska komma nu, men det tror jag när jag ser det :).

Lördagskvällen var supertrevlig :D. Det fanns väl inte så där jättemycket mat på julbordet som var mjölkfri men det som fanns var jättegott, och så hade vi ju ett helt fantastiskt trevligt sällskap :D. Tack för det Jonas :D och tack för en trevlig kväll även till er andra som var med :D.
Tindra hade varit så snäll mot systrarna sina och sovit så snällt ända till vi kom hem :D. Tack snälla tjejer för att ni satt barnvakt <3<33

Idag så har tjejerna gått till sin pappa IGEN, tycker aldrig att ni är hemma, det är bara pappaveckor, tror att ni luras med mig :S :O. Tindra, Tommy och jag var iväg och köpte en saccosäck åt Tindra så hon slipper sitta på golvet framför Tv:n och den blev en storfavorit :D.

Mys framför tv:n :D


Sötnosen är helt inne i "Specialagent Ozzo"


Men vem säger att man bar kan sitta i den??? Man kan göra så mycket mer hihihiii


Nu ska jag smyga mig in i sängen, men först ska jag försöka lura Tommy att han oxå ska sova därinne inatt hihihihii, för väl se om jag lyckas :D.

Sov gott alla glada och goa vänner :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Där ser hon ut att sitta bra :D Hopas ni får en härlig tisdag trots regn...

2009-12-01 @ 08:15:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

tack vännen. känner ju inte så mkt hopp. inte efter alla gånger.. men vi får se..



vilken härlig sittpuff hon har. en sån skulle man ju ha! hon ser ut att sitta/ligga hur bra som helst där :D

2009-12-01 @ 22:40:07
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

vi sa att vi iaf skulle vara gravida till aug 09.. vi började ju redan i april och på allvar i juni. Men månaderna har bara sprungit iväg. Å inte kan man göra ett jäkla skit åt saken. Väl det som är det jobbigaste.. Plus att man blir sååå besviken. Det är verkligen inte kul!

2009-12-06 @ 17:04:53
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

spännande å höra om ni ska försöka ni med.. du får hålla mig informerad :P lovar att ni kommer att "gå om" oss med. Alla ja typ känner har än så länge gjort det.. Jobbigt å höra om andras lycka. Fast jag är så glad för deras skull ändå såklart! Jätte kul för dem! Är bara frustrerande.. När vet ni om er dotter ska åka iväg? krams

2009-12-06 @ 17:06:41
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0