13 Okt.

Tänk att idag så fick jag sovmorgon ända fram till halv 8, helt fantastiskt :D

Igårkväll så kom farfar hit och då bjöd han på kinamat, det var så himla gott. Så både Tommy och jag tackar så jättemycket för det :D. Äntligen så kunde jag dessutom ta ett kort på honom och Tindra, upptäckte ju när jag höll på med fotoboken att vi inte hade ett enda kort på dom två tillsammans, riktigt pinsamt. Men nu har vi flera jättefina :D



Idag så ska vi inte göra så mycket mer än att kurera oss Tindra och jag, för nu är hon också riktigt snorig. Men fast hon är det så är hon ett riktigt matvrak hihihihii. nu tex till frukost så åt hon en hel rostad macka och åt upp en hel Yosa-yoghurt....Mormor och morfar hittade sådana förra vecka när dom handlade, den är gjord på havre och smaken är helt ok men konstistensen...blääääää.... men Tindra gillar dom och det är ju jättebra det :D.

Nu ska jag gå och mysa lite med henne innans hon ska sova en stund :D

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Klart jag uppdaterar efter BVC :) Ska dock inte dit förrän vid 15. Stackars Tindra som är snorig nu med :(

2009-10-13 @ 10:30:38
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mormor

Ohhhh vilket BRA kort <3<3<33<33

2009-10-13 @ 11:48:16
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Nina

inte dumt att bli bjuden på mat! mumma! såå glad hon ser ut!! roligt med farfar :D



huvudvärken är bättre idag tack men seg är man ändå.. ovanligt..



haha ja du. ja förstår inte varför hunden står ut ibland. fick säga till hunden att du får säga ifrån. han låg bara där medans theo klättra och klappa honom (slog).. å säger ingenting.. knas!



hoppas ni hade en bra dag ni med.. :D

krams

2009-10-13 @ 23:29:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0