15 okt.

Var jättedålig igår så jag orkade bara inte blogga :(, Tindra är också jätteförskyld, snorar och roslar och har lite hosta på nätterna, men det går rätt så bra ändå :). Hon vaknar lite då och då på natten men det är bara att ge henne nappen och stoppa om henne igen, iallafall dom flesta gångerna hona har ju sina 2 ätperioder fortfarande :).

Är lite bättre idag, men dock fortfarande helt orkeslös :(, det tycker jag är så drygt, när man inte riktigt orkar göra allt det där som man ser skulle behöva göras tex dammsuga, tvätta en maskin osv osv men det blir nog bättre tills imorgon hoppas jag :D

Nej nu orkar jag inte skriva nåt mer så ni får ha det så bra :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Usch vad jobbigt :( Hoppas ni kryar på er snart!



Kram

2009-10-15 @ 10:10:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: emma!

ååh du har smittat mig genom datorn!!!;O

ahaha jag är täppt i näsan samtidigt som den bara rinner och ont i halsen så jag kan dö.....:p

2009-10-15 @ 17:11:59
Postat av: Nina ♡

japps nu är det över :D sååå skönt :D



usch jobbigt att du mår så dåligt.. :(

hoppas ni kryar på er!

krams

2009-10-15 @ 21:33:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

hejhej! såg din kommentar nu.. varit dålig på att svara då det varit fullt upp. inte gjort någe, men theo - fullt upp!



antar att du fortfarande är dålig. stackare..



krya på dig ännu mer nu! kramkram

2009-10-16 @ 22:17:07
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0