21 okt

Ännu en mulen och disig dag här ute, så trist. Kan ju inte precis säga att man blir inspirerad att gör något vettigt när det är sånt här väder, vill bara sitta inne och mysa med Tindra, tror jag ska tända en brasa och bara sitta i soffan och gosa med henne hela dagen idag :D.

Vet inte om förskylningen håller på att ta om för jag har fått ont i halsen igen, har ont i huvudet och känner mig konstig i hela kroppen.....orkar inte bli sjuk igen :(.

Nästa vecka är det höstlov så då kanske jag kan få lite hjälp här hemma av min två stora tjejer om jag ber snällt... SNÄLLA SNÄLLA :D:D

Håller på att lära Tindra somna själv i sin säng och det går rätt så bra faktiskt. När det är dags att sova så frågar jag om hon ska gå och sova i sin säng och då pekar hon mot den och när vi kommer dit så sträcker hon sig ner mot den, men sen ska det gråtas i några minuter innan det ser ut så här

och så är det VARJE gång.... gråter era småttingar också när dom ska sova??? Hon gråter inte hysteriskt utan mer så där synd-om-mig-gråt.....

Hittade ett så himla fint kort på Kristian och Tindra :D


Ha en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Men blää hoppas verkligen att du inte blir sjuk igen!

2009-10-21 @ 09:10:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mormor

Klart att ungarna dom flesta inte vill sova hihihi idag är jag jätte snuvig och allmaänt risig hua hua<3<3<3<33

2009-10-21 @ 12:54:01
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

lite bättre idag.. men inte mkt.. =/



kan inte lägga ner theo för han gråter hysteriskt. asså hyyyysteriskt. då somnar han inte för det heller. någe bra tips?



krya på dig!! krams

2009-10-21 @ 15:32:46
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Anki

Olivia gråter oftast inte utan hon ställer sig upp och går runt runt runt i sängen och vägrar ligga ner. Vi måste ta tag i det där ngn gång men hon ger sig inte så jag vet inte vad jag ska göra. Två timmar är det längsta vi stått ut sen tar man upp henne i famnen och hon somnar på en minut. Suck

2009-10-26 @ 22:38:13
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0