9 okt.

Så är det äntligen fredag :D:D:D.

Igår så bestämde jag mig för att prova ifall Tindra skulle bli bättre om jag gick ifrån mjölken helt och hållet så det började jag med imorse. Fy vad tråkig frukosten blev.... äggmacka, leverpastejmacka med gurka på och en kopp te, gissa om jag saknade yoghurten och flingorna, men om det hjälper så är det värt allt. När jag skulle ta upp mat ur frysen till lunchen så upptäckte jag att all mat jag stått och lagat åt henne innehåll någon form av laktosfria produkter så jag gjorde pannkaka på vatten och dom blev faktiskt riktigt goda, dock behövde dom gräddas lite längre :D.

Nu när hon sover lunch så passade jag på att duscha, men kommer ni ihåg hur det var innan när man kunde duscha hur länge man ville och när man fick gå på toa SJÄLV??????? Det kan jag verkligen sakna.... hahahaa gud så man är hahahahaa.

Ja så har jag fixat en facebook idag så jag fick ett eget akvarium att leka med :D, så roligt hihihihii. Om ni vill så får ni gärna leta reda på mig där :)


Nej nu ska jag leka med mina fiskar, ha en superskön helg :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

hihi jaa nu får du leka själv ;)

hihi ses ikväll <3

2009-10-09 @ 14:20:30
Postat av: emma - mamma till meja

Det finns jättegod oatly pannkakssmet som är helt mjölkfri, men dte vet du säkert redan :)



Hoppas ni får en bra fredagkväll!

2009-10-09 @ 15:42:37
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

ja man längtar tills dem kan gå. men sen när dem kommer dit så tänker man tillbaka då man slapp jaga dem.. haha..



men du . va hade du för kod? asså ja e så jäkla glömsk. va det den du blogga om så fick man en kod? visst va d så? kostar ju en massa det där med boken. men dem blir verkligen kanon fina!



haha ja såg att du hade lagt till mig på face :D haha.. roligt!



hoppas du får en mysig helg nu! ja kommer att ha fullt upp.. krams

2009-10-09 @ 21:54:34
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

den e kanon. hoppas du får en toppen kväll du med! :D

2009-10-09 @ 23:16:04
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0