20 Sept.

Knappt så jag vågar skriva det men vi har haft ytterligare en bra natt, dock så har hon ätit med ca 3-3,5 timmes mellanrum, men det kan jag ta, bara hon sover därimellan :D. Men fast hon sovit så har inte jag kunnat göra det, har haft jordens migrän hela natten och även nu på morgonen så vi får hoppas att den gått över tills hon vaknar från förmiddagsluren så vi kan åka upp till Annelie, har den inte det så kan vi inte åka för jag klarar inte att köra när det är så här :(.

Idag så kommer flickorna hem, iallafall Emma :D, får se om Sara kommer ut en stund också, Kristian åkte hem till Vansbro. Han hade jaktlagsmöte och oftast så kommer han tillbaka till Falun så sent att dom brukar sova inne i stan i hans lägenhet istället, men sover dom kvar där så kommer dom ut imorgon (hoppas jag :D), Saknar er <3<33

Har inte mer att skriva nu, får se om jag uppdaterar lite senare :)

Ha en bra dag alla ni glada människor :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Jo det är så kul när man märker att hon förstår vad man säger o menar.

Har läst om era nätter, vi har nästan samma problem, hon sover skitdåligt o gnyr hela nätterna vilket tär på en...äter var fjärde timme. Sen kommer det lite nätter då och då som är jättebra, lite jobbigt.



Hon får välling från märket EnaGo......de har även gröt. Misstänker ni mjölkallergi??

2009-09-20 @ 09:20:14
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0