27 Sept.

Idag så har vi varit jättetrötta här hemma, efter 2 nya nätter som INTE varit bra, hade ju hoppats på att Tindra kommit in i bra sovvanor men tji fick jag :(.

Skulle göra hallonsylt, för nu var förra årets hallonsylt slut, men inte vet jag riktigt vad det som hände, fick koka om den två gånger för det blev för TJOCK, har aldrig hänt förrut men nu hoppas jag att den blev bra till slut :).

I övrigt så har mormor och morfar varit hit och fikat. Emma pluggar matte för hon ska ha prov på tisdag och jag måste säga att jag tycker att hennes mattebok är helkass, finns inga enkla bra förklaringar på dom olika momenten... riktigt dålig är den :(, men nu kommer hon klara det bra ändå :)

Tindra somnade snällt ikväll och jag hoppas verkligen att hon fortsätter sova nu resten av kvällen (det har hon inte heller gjort dom sista kvällarna) och gärna hela natten med hihihii. Har tänkt att vi ska gå till öppna förskolan imorgon och det skulle ju vara lite trevligt om man är pigg då :)

Ha en bra kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K

Va tråkigt att ni har haft jobbiga nätter igen.

Duktig du är i köket :) bakar kakor och gör sylt m.m :) själv är jag helt vilsen i köket, haha.



sv: ja, vi hade jätte skoj. Det var fart på lilla tjejen idag så hon stor trivdes.

2009-09-27 @ 22:10:33
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0