3 Sept. Så trööööttttt

Hade en rätt skaplig natt, Tindra somnade kl 7, åt första gången 12 och andra gången 4 och så var det dag kl 7 så det får man väl vara nöjd med :), men jag är så sjukt trött, är knappt att jag orkar hålla mig vaken fast jag sitter rätt upp och ner på stolen... Sara mår bättre idag men har fortfarande ont. Tindra fick prova dricka vatten genom sugrör idag och det klarade hon galant, trodde jag aldrig att hon skulle kunna hihihiiii.

Har inget vettigt att skriva om idag känns det som så det får räcka så här, får se om jag uppdaterar lite senare :)

Ha en skön dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hon är tydligen duktig på allting utom att sova riktigt :) <3

2009-09-03 @ 12:25:57
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja tycker lite som sara puss puss

2009-09-03 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0