30 Sept.

Natten har varit jättebra, nästan så man inte tror det är sant :D, så skönt med en natt som vi fick sova :D.

Idag ska Tindra få sin TBC vaccination och jag riktigt gruvar mig för den, dom säger att den gör riktigt ont, måste bara komma ihåg att det går över fort också .... Det är bara det och kvällspromenad med mormor som står på schemat för idag :D, tror jag ska försöka hinna med att slänga i en maskin tvätt också innans vi åker in till stan. Kan inte förstå hur fort tvättkorgen blir full ..... visst vi har småbarn i huset men det är inte hon som har mest kläder i korgen .... Skulle behöva titta på en vinterjacka till mig också men vet inte riktigt hur vi ska ha råd med det, det var mer räkningar än inkomster den här månaden, så triiiiiiist. :(:(.

Jag fungerar på det viset att allt måste ligga på sin "plats" annars så finns sakerna inte, så därför har jag Tindras nappar på mitt nattduksbord och det har ju pluttan kommit på, så rätt var det är så är hon borta och då kan man hitta henne där :D


/

Jag är ju inte så mycket för varken hösten eller vintern men det här är en sak som jag tycker om med hösten, att vi kan sitta och mysa framför en brasa i öppna spisen :D och det har Emma och jag gjort nu på kvällarna :D


Ha en bra dag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååååå skönt att Tindra sovit bra i natt det behöver ni verkligen. Ses på eftermiddagen puss puss

2009-09-30 @ 09:06:33
Postat av: sara

Hon var väl nappsugen :) PUSS

2009-09-30 @ 12:02:32
Postat av: emma - mamma till meja

Härligt med bra nätter :) :)Åh en mysig brasa ska jag tända ikväll med, och så lite te... riktigt vardagsmys :)

2009-09-30 @ 14:52:08
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

åå va mysigt med brasa! önskar att ja hade en sån här i lägenheten. höööög mysfaktor!

2009-09-30 @ 22:40:21
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0