6 Sept:

Hej på er alla, nu är det några dagar sen jag skrev igen men helgen har inte varit så händelserik direkt. I fredags så sov jag HELA dagen orkade inte vara vaken mer än högst en timme sen så sov jag igen, det var nästan lite otäckt, och igår så sov jag också delar av dagen men då orkade jag iallafall vara med och ta hand om Tindra vilket jag inte gjorde i fredags :(, som tur var så var ju både Sara och Tommy hemma och dom skötte skivan kanonbra, TACK för det :). Idag så är jag piggare igen :).

Tindras nätter då..... ja dom är ju som dom är men natten till igår sov hon från 9 till 5, gissa om det var skönt, men nu ska ni inte tro att hon tänker ha det som någon vana inte, nej då, för inatt så var hon vaken dom gångerna som hon inte var det natten innan också, phuuuu.

Vi körde in Sara till Kristian igår och så passade vi på att följa med upp i hans nya lägenhet och den var riktigt fin och mysig, det kommer bli superbra men som jag sa till honom igår "att jag hoppas att han fortsätter komma ut till oss även i fortsättningen också så vi får se honom lite då och då" och det sa han att det skulle han visst göra :D, blev så glad :) :D :).

Tindra älskar verkligen sin gåvagn och nu går det jättefort för henne, ända problemet är att huset är för kort, vi måste vända henne hela tiden för det kan hon inte själv än ....


Ha en skön söndag :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

va bra att du kan vara vaken nu då :) hihi <3

2009-09-07 @ 09:15:13
Postat av: Anki

Vi borde oxå införskaffa en sån där gåvagn, vi har lånat den men man kan inte justera motståndet på den så den åker iväg för snabbt. Så Olivia går längs alla möbler istället, och även mellan möbler.

2009-09-09 @ 16:06:05
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

så söta bilder :)

2009-09-11 @ 08:00:49
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0