8 Sept.

Idag så vaknade Tindra redan kvart i 5 och sen somnade hon inte om förrän kl 6 och så var det dag som vanligt vid 7, så nu är jag supertrött. Det blir ingen lång stund framför tvn ikväll.... Tommy är inte heller hemma han är nere på verkstaden och lackar vårat spiskydd bla.

Har inte gjort så mycket idag, vi tog en promenad på förmiddagen och sen åkte vi ner till morfar där drog Tommy lite el i deras tvättstuga så nu kan mormor köra både maskinen och tumlaren samtidigt :). Jo vi vann en aktution på Tradera idag , det var ett klädpaket till Tindra i stl 80 och så är vi med och bjuder på ett till och får vi det så har vi kläder till henne fram till sommaren, (har ju inget kvar efter flickorna i den storleken). Tack för hjälpen morfar :).

Här är det paketet som vi köpte idag, visst är det mycket fina kläder :D.


Farfar var här och bjöd på mat nu på kvällen, tack för det :), och så kunde han passa på att mysa lite med Tindra samtidigt, farmor jobbade tyvärr men vi ska försöka träffa henne på torsdag när hon kommer hem från stan :), det är ett tag sen Tindra träffade henne nu.

Nej, nu får ni ha en trevlig kväll, jag ska gå och slänga mig i soffan och slötitta på tv en stund innan jag går och lägger mig :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack snälla Tommy för hjälpen och hoppas att ni får sova bättre i natt <3<3<3<3333

2009-09-08 @ 20:12:59
Postat av: Sara

va gott med mat xD hihi <3

2009-09-08 @ 21:30:23
Postat av: emma - mamma till meja

Tradera är verkligen superbra :) Man blir lite lätt beroende dock...

2009-09-09 @ 07:58:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0