24 april

Vaknade med migrän idag, men kändes lite lättare när det var blå himmel och strålande sol ute :O). Mös med Tindra i soffan framför tv, medans alla andra i huset sov. När kl var runt halv 9 så fick hon väcka Tommy, som skulle hjälpa mamma och pappa hämta pellets inne i stan idag, och eftersom jag hade migrän så fick han ta Tindra med sig när han åkte så jag kunde gå och lägga mig en stund till, så skönt :O). På eftermiddagen så har vi fixat lite ute i trädgården och sen kom Annelie hit, så jag kunde äntligen få prata lite om allt som händer just nu och som gör att jag inte mår så bra, så SKÖNT var det. Vi bestämde att dom ska fira valborg med oss, det ska bli så skoj :O). Nu på kvällen så har vi mumsat på chokladdoppade annans och bananbitar, så gooooootttttt, som Emma och jag fixade på eftermiddagen, tror jag ska göra det till valborg oxå :D.

Imorgon så är vi bjudna på middag nere hos mamma och pappa, tror jag ska ta en promenad dit om vädret tillåter :O).

Hoppas ni har en skön kväll.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0