25 april

Vaknade först av alla i huset imorse, strax före 7 sen vaknade Tindra 10 över, så det var jag som mös med henne även imorse framför tvn :O). Var ett strålande väder ute även idag. Undrar om man vågar tro på att det är vår nu :P

Fick sällskap av Emma på promenaden ner till mormor och morfar, där vi blev bjudna på grillat och potatisgratäng, så gott och så skönt med en riktig långpromenad :O). Enda bakslaget är att jag fick skavsår på hälarna igen :(.

Imorgon så ska vi äntligen få airbagen urkopplad i bilen så vi kan sätta Tindras stol fram och då kan jag åka någonstan med henne själv :O).  Dom stora flickorna går till sin pappa imorgon igen och kommer inte hem förrän på söndag, kommer sakna dom lika mycket som vanligt :P.

Ha en bra kväll, själv ska jag mysa lite med dom nu :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi kommer sakna dig med :) <3

2010-04-26 @ 09:17:52
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0