27 april

Började dagen igår med att ta en lång och skön promenad och efter frukosten så åkte Tindra, Molly och jag ner till mormor och morfar. Vi blev kvar nästan hela dagen och medans Tindra sov lunch så hjälpte jag mormor rensa rabatten på framsidan, nu är ju varken hon eller jag någon älskare av att rensa men det gick jättebra och blev så fint :O). Medans vi var därnere så ringde Tommy och berättade att han köpt en timrad sandlåda som förhoppningsvis blir levererad i helgen, mina rabatter ligger i riskzon varje gång vi är ute på gården just nu :P.

Vi började dagen även idag med en långpromenad, det är verkligen plåster i själen att gå ute i skogen så där :O). När vi kom hem så krattade jag ur en del av hallonhäcken och Tindra grävde som vanligt i rabatten och den nyanlagda gräsmattan, det gör hon varje gång vi är ute och jag vänder ryggen till :(, ska verkligen bli skönt att få en sandlåda till henne :O). Idag så ska jag vara Piavakt, medans morfar åker in till stan. Ska även olja in grinden till gärdesgården så vi kan få upp den nu när gångjärnen är klara :D.

Imorgon så åker vi till Stockholm, jag ska på en minikurs ang en ny sak som jag ska ta över på jobbet, men eftersom tjejen som tar hand om det idag, slutar nu till månadsskiftet så är vi tvungen att ta "kursen" redan nu. Tommy och Tindra följer med ner och så  får dom roa sig själv medans jag är upptagen dom timmarna och sen på vägen hem så åker vi in på IKEA och köper lite kontorsmöbler så vi kan göra iordning en riktig arbetsplats åt mig här hemma, kan ju vara skönt att den är klar när jag ska börja jobba sen hahahaha.

Hoppas ni oxå har en solig och fin dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah du kommer inte ha någon rabatt kvar ;)

2010-04-27 @ 12:48:40
Postat av: Nina

Andy’s Lekland

Sickla Köpkvarter – Magasinet

Siroccogatan 7

131 54 Nacka



http://www.andyslekland.se/stockholm/



vart ska du på kurs nånstans?



krams

2010-04-27 @ 14:24:03
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hoppas det går bra idag då :D



krams

2010-04-28 @ 14:02:00
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0