29 april

Gårdagen blev en väldigt lång dag, vi åkte hemifrån strax efter 6 och sen var vi inte hemma igen förrän runt halv 9. Utbildningen var ok, först i början så var det väldigt rörigt men när vi var klara med uppgiften så gick jag igenom den med henne för att kolla av så att jag förstått det hela rätt och det verkade som om jag gjort det :O), men det kommer bli väldigt spännande när jag ska göra dessa rapporter själv första gången :P. När jag var klar där så mötte jag upp Tindra och Tommy på stan igen, vilket tog sin lilla tid eftersom varken Tommy eler jag är så där jättebra på att hitta i Stockholm :P, och så åkte vi till IKEA och köpte en massa möbler så att jag kan skapa mig en arbetshörna här hemma :O).

Idag så har jag tillbringat hela dagen med att skruva ihop dessa möbler och nu har jag bara ett skrivbord kvar att skruva ihop, hade tänkt att göra det nu när Tindra somnat men jag vet inte om jag orkar det, har så fruktansvärt ont i rygg och axlar :(. Har precis tagit en tabl. så vi får se hur jag känner när den verkar fullt ut :).

Imorgon är det sista april, och det var meningen att Annelie och Micke skulle komma hit och fira den med oss men tyvärr så kan dom inte komma imorgon :(, får se vad vi ska hitta på istället. Vad ska ni göra?

Ha en skön kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

kom dem iväg till andys eller gjorde den någe annat skoj ? =)



mysigt med en egen arbetshörna. hoppas att det vart bra :D



krams

2010-04-29 @ 20:50:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja alltid någe, men hennes läkarutlåtande va konstigt.. förvirrande.. ska skriva in det på sidan sen...

2010-04-29 @ 22:26:48
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vi ska bara vara hemma och mysa ikväll. Elda lite skräp i trädgården så blir killarna nöjda med :)



Kram

2010-04-30 @ 07:22:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0