30 april: Valborgsmässoafton :D

Höll ju på att skruva ihop möblerna igår och fick ihop alla utom ett skrivbord som jag inte ens brydde mig om at skruva ihop eftersom vi ska såga isär det så det blir smalare. Ska sätta det i vinkel mot det andra bordet framför bokhyllan så jag får lite mer yta att arbeta på sen. Tindra tycker om den nya hyllan och har lagt beslag på den nedersta hyllraden, som hon kryper in i, där har jag planerat att jag ska kunna ha olika kartonger med papper och kuvert sen i höst. Mot gaveln ska det stå en hurts med en skrivare ovanpå, kommer bli trångt men funktionellt och vad gör man när huset inte är större än så här :P.

Före... hur rörigt som helst :(


Efter.... dock innan "vinkelskrivbordet" och hurtsen och skrivaren kommit på plats


Solen skiner ute och enl dom nya väderprognoserna så ska det fortsätta vara fint väder hela kvällen, hoppas alla ungdomar som jag känner tar det lugnt ikväll :P. Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Klart bättre att jobba där nu va :) HOppas ni får en mysig kväll!



Kram

2010-04-30 @ 13:29:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Va fint det blev :)

2010-04-30 @ 13:45:44
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0