15 aug: Trevligt besök :D

Usch idag så vaknade Tindra redan kl 7 :( Tommy verkade så trött så jag gick upp med henne om mös en stund framför tvn och sen grejade vi lite med datorn och Tindra lyckades sätta ihop 3 duplobitar alldeles själv :O), så duktig :O).

Mormor och morfar kom hit och fikade på förmiddagen och så diskuterade vi vad dom kunde bidra med till Saras nya lägenhet och det blev en hel lista :P, så snällt att ni hjälper till med allt det där :O).

Hann bara lägga Tindra så ringer telefonen och det är Anna och säger att nu kommer jag :O). Det är en så himla mysig tjej som jag träffade när jag gick på KomVux och som jag sen umgicks en hel del med då, tyvärr så tappade vi kontakten för några år sedan men så hittade hon mig på Facebook och idag så kunde vi äntligen träffas igen :O). Hade så roligt hela eftermiddagen och det blev en hel del prat om gamla tider men mest om vad som händer nu. Bl.a så berättade hon att hennes dotter ska gifta sig i höst :O, helt otroligt hon är ju fortfarande liten i mina ögon, men hon har visst hunnit fylla 24 så det kanske är jag som blivit gammal hahahahaaa. Tack snälla Annna för en trevlig dag och nästa gång så kommer vi till er, och jag lovar att det inte ska ta 6 år hahahaaa.

Vi har även hunnit köra in Sara och Emma till stan, pappavecka igen, och lillpluppan Emma börjar skolan imorgon :S. Tycker nog att det blir tidigare och tidigare för vart år som går, konstigt det där :P. Men vi träffade en av hennes gamla lärare på City Gross och hon talade om att dom ska få sluta tidigare vid jul än dom gjort förr om åren så det blir ju bra :D.

Tommy åker inte förrän imorgonbitti så jag får mysa en kväll till med honom, men just nu är han ute och klipper gräset, IGEN.......

Ha en skön kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

mammas gos!

2010-08-15 @ 21:41:46
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sara

<333 puss!

2010-08-15 @ 21:44:13
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själv! 6 år - men precis som om det var igår (förutom att våra barn på nåt konstigt sätt ser så mycket större ut än härom dagen)



Stor kram till er alla!

2010-08-15 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0