17 aug

Oj oj oj vad telefonen ringer idag, börjar nästan få ont i höger öra hahahaaaa. Tror jag har pratat med jobbet 4 gånger hittills och säker lika många gånger med mamma, förutom dom två så har jag fixat försäkring på Saras lägenhet, pratat med gullungen några gånger också naturligtvis och även med älsklingen och min raraste pappa ringde när jag höll på och dammsög så nu är det bara sötaste Emma som jag inte pratat med, får se om jag hinner göra det med ikväll :D. När vi åt frukost så fick vi lite sällskap av farfar som var hit en sväng :D.

Men trots att jag suttit i telefonen mesta delen av dagen hittills så har jag ändå hunnit med att dammsuga och skura golven, så nu luktar det sommaräng här inne :O).

Nu ska jag sätta Tindra i vagnen och koppla Molly och gå en promis bl.a. till affären då jag är helt utan ägg och så kan vi ju inte ha det hahahaaa.

Ikväll så ska jag försöka ta mig i kragen och börja märka Tindras kläder inför dagisstarten :D.

Sötaste ungen blir helt salig när hon är i hallonhäcken och mumsar :D




Ha en skön eftermiddag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt hon är :D <3

2010-08-17 @ 17:18:48
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Marie

Akta er för getingar i hallonhäcken! Det är ju ganska gott om getingar i år, och de sitter gärna och mumsar i sig hallon.

2010-08-17 @ 19:47:52
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Söt hon är med hallonen :)



Klänningen är nog egentligen en tunika och är köpt på Lindex...

2010-08-17 @ 20:44:34
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0