2 aug

Idag så knuffade jag på Tommy vid halv 9 när Tindra vaknade och bad om en sovmorgon, orkade bara inte gå upp :(. Har känt mig helkonstig i kroppen hela dagen, precis så där som man gör innan man blir sjuk :(, men nu är det skert bara en rektion på att vi är hemma igen :D.

Tommy och jag har jobbat som tusan ute i trädgården idag, vi har grävt upp 6*3 meter av gräsmattan, för där ska det bli jordgubbsland :D. och jag har kört jordfräs fär första gången i hela mitt liv :D. Tyvärr så hann vi inte flytta plantorna idag utan det får bli på fredag istället, vi hinner inte tidigare, för imorgon så ska vi till Rättvik på Crusing, på onsdag ska Tommy operera bort en knöl som han har i nacken och på torsdag får han inte göra något tungt, så det får lov att bli på fredag :D.

Vi har haft både mormor, morfar & farmor, farfar här på besök idag, och Tindra blev så himla glad över att få träffa dom igen :D.

Nu ropar sängen högt på mig, hoppas ni får en bra natt :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0