25 aug: Dom säger att det går bra ........

Fröknarna säger att det går bra för lillpluppan på dagis :S. Det hade gått över efter en relativt kort sund idag och hon hade somnat jättefint sa dom, och det kändes bra att sovandet gått bra. Jag fick åka hem när hon somnat och komma tillbaka till "vanlig" tid för att hämta och då satt hon fortfarande med tutten i mun och med phu i knät på en av fröknarna, och jag kan inte direkt säga att hon blev glad över att se mig så jag tror att hon var rätt så sur på mig som lämnat henne, det gick dock över rätt så fort, Tack och lov för det :D. Imorgon så ska jag lämna henne direkt på morgonen och jag kan inte säga att jag ser fram mot det utan har ont i magen men förhoppningsvis så går det bra, håll gärna tummarna för oss :D.

Trodde inte att det skulle vara så jobbigt att hon skulle börja på dagis men det är skitjobbigt :(, men det blir superbra för henne att få leka med kompisar på dagarna :O).

Finaste lillplupp <3


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas hon hittar riktiga bra kompisar då :D <3

2010-08-25 @ 20:46:50
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0