27 aug: Grattis Sara <3

Idag så klarade min älskade Sara uppkörningen med så nu har hon äntligen fått sitt körkort :O). Stort grattis till dig hjärtat, är så himla stolt över dig <3



Dagen har varit hur stressig som helst. Började ju med att vi åkte in till stan för Sara skulle köra upp och sen så firade Emma och jag den nya körkortsinnehavaren med en lunch på China, därefter hem till farmor och farfar för att säga hejdå, sen hem till Gunilla och Lars-Åke för ännu ett hejdå, hämtade lillpluppan från dagis, hem för ett mellanmål, ner till VC för att få en salva till blöjeksemet som inte vill läka ut, hem till Jessica, vidare till mormor och morfar för nästa hejdå och sen in till stan igen för att släppa av Sara som är på kräftskiva nu och handla lite innans vi for hem och nu ska Tommy äntligen få packa klart, för imorgon så far vi uppåt :(. Nu är den ju här helgen som jag gruvat mig så för :P, men det kommer att bli bra :O).

Nu tar jag ledigt över helgen och önskar er alla en trevlig helg och vi ses igen nästa vecka :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

älskar dig <3

2010-08-27 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0