31 aug: inge roligt alls att komma hem :(

'usch för att komma hem säger jag bara :(. Klev innaför dörren och tittar rakt in i Saras urplockade rum och fyyyyyyyyyy vad jobbigt det var. Bestämde mig för att stänga dörren och då är det precis som om hon bara är hos sin pappa på pappaveckorna :P, kändes lite bättre så :S.

Men pratade med henne på vägen hem medans hon satt på bussen hem från skolan och då skrattade hon och verkade glad :O). Dom hade haft för sig en hel del olika saker på dagen inskolningsträff, bla.a så hade en av dom fått gå till affären för att köpa en banan och när han skulle betala så skulle han pruta på priset eftersom han inte ville betala för skalet, så roligt hahahahahaaa. Nu på kvällen så är hon iväg och grillar korv, och jag tycker det är så skönt att hon inte sitter hemma utan är ut och gör saker med skolan, och det känns så mycket bättre när hon låter glad :O) :O).

Saknar dig hjärtat, tur att vi snart möts på vår stjärna <3 <3

( Ja Sara, jag vet att det är en gammalt kort men jag tycker det är fint ;O))

Är så glad över att inte Emma oxå skulle flytta nu för jag tror verkligen inte att jag klarat av att dom flyttat båda två samtidigt :(, har 2 år till på mig där :D.

Sov Gott allihop :D.

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<3<3

2010-08-31 @ 21:48:56
Postat av: Anki

Hu.......vill inte ens tänka på när Olivia ska flytta hemifrån. Men hon får det säkert jättebra i skolan!!!!

Styrkekramar!!!!

2010-08-31 @ 22:06:12
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag
Postat av: Sara

jag vill hem :( mamma jag vill va hos dig! <3

2010-09-01 @ 00:05:00
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0