7 aug

Idag så har Tommy servat och meckat lastbil hela dagen och jag har äntligen hunnit pyssla lite med J. papper, ska försöka hinna klart med dom ikväll ;D.

När Sara kom hem så åkte vi ner till Malin och hälsade på deras lilla kotte Selma, så nu har Sara träffat en i verkligenheten och har lite att fundera på, om hon verkligen ska ha en egen kotte??? Men den var verkligen hur söt som helst :D. Och när vi var där så frågade Malin om vi inte skulle köpa ett litet bord och 4 små stolar deras flickor vuxit ur och dom var så fina så jag köpte den gruppen så nu har Tindra fått sina första möbler och det är bara ett rum som saknas hahahaaa.

Selma


Sara & Selma


Har ju inte lagt upp några kort från semestern så jag gör det nu då ;O)

Den här vackra soluppgången var Tindra och jag ute och promenerade i på vägen upp till Piteå, dom andra låg inne i husvagnen och sov :P


Här kommer dom andra till campingen. Gula faran (Brian med familj) var först


Jessica, Jonas och Per i bussen


Jonas i full fart på tävlingsbanan


Jagar en bättre placering ;D


Brian i världens drama, som han dock klarade kanon


Brian får en jättefin tid och en andraplats i heatet


Och så skulle det ju naturligtvis badas i "havet" också ;O), men det var tydligen jättekallt, själv hade jag superont i ryggen så jag hoppade :D


Undrar ven som hade roligast i gungställningen igårkväll hahahaaa


Ha en skön kväll :O).

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja frågan är : kotte eller inte kotte^^

2010-08-07 @ 21:29:31
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi tack snälla..



guuuuuuuuuuud sån söt igelkott. ja dör.

fina bilder från semestern.. soluppgången va super fin!

2010-08-07 @ 22:27:11
URL: http://deliciously.se
Postat av: Anki

Hej!

gud vilken söt liten kotte, hur har den blivit så tam?

Olivia har fortfarande problem med mjölken. Sen vi provade för en månad sen har det blivit ännu värre och nu får hon ont i magen av minsta lilla mjölk i maten..........superjjobbigt!! Förövrigt är magen bra och hon går äntligen upp i vikt som hon ska.

Hur är det med Tindras mage?

Kram

2010-08-08 @ 11:19:13
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0