9 aug

Oj oj oj då vilket sent inlägg det blev idag :P.

Vi har haft en hel del besök idag, och det är ju alltid trevligt :O). Först kom farmor och farfar hit på förmiddagen. Efter en snabbfika så var farmor snäll och plockade av svartavinbärsbuskarna och ska koka saft så nu får vi hämta färdig saft nere hos henne, tack för det :D. Efter att Tindra sovit lunch så kom mormor och morfar hit på en fika och när dom var på väg härifrån så dök Tommys chef upp, så då var det bara att sätta på kaffekannan igen :D. Han blev kvar resten av eftermiddagen och Tommy och han tittade på "nya" lastbilar på nätet, så det blir kankse en ny som Tommy får köra lite senare i höst. Så roligt för honom :D.

När vi ätit mat så bestämde Tommy och jag att vi skulle åka iväg och leta reda på en stran som kallas för Hawaii, och då fick vi sällskap av farmor och farfar på utflykten :D. Vi hittade stranden och javisst var den fin men Sandnäs udde som ligger i sjön Balungen är lika fin den och mycket närmare, så vi fortsätter nog åka dit :O).

Just nu så sitter Tommy och jag brevid varandra med varsin dator som 2 äkta datanördar hahahahaa, men nu ska jag gå och sova istället, så jag önskar er alla en riktigt God natt :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0