1 feb

Förts och främst vill jag säga GRATTIS till min älskade Tommy som klarade uppkörningen idag och på så sätt blev ett lastbilskort rikare :O). Är så stolt över dig, nu har du bara släpet och yrkeskompetensen kvar, men du kommer klara det oxå galant <3 <3



Nyss så fick vi ett otrevligt samtal av Fröken PERFEKT. Hon ringde och skällde ut oss efter noter över något som hon över huvudtaget inte har med att göra, men det som vi hade planerat för helgen råkade inte passa hennes planer och då ska vi anpassa oss efter henne vilket vi inte kunde göra denna gång och det var ju verkligen HELT FEL!!!!! Är så trött på detta, vi har ändrat i vår planering tidigare för hennes skull men den här gången var det bara inte möjligt, och förresten ska det verkligen vara så, att vi ska ändra på våra planer varje gång så att det ska passa hennes planer istället?????? (Ska tilläggas att den som det planerna rörde visste om att vi inte kunde i helgen och det var ok med henne .... ) Detta samtal kom precis innan vi skulle lägga Tindra så ni kan ju gissa hur bra den läggningen går, och jag hoppas att natten inte blir påverkad oxå :(. Är fortfarande så arg att jag skakar ......

Nej trevligare var det mitt på dagen idag när mormor och morfar kom hit och fikade, passade på att klippa honom oxå :D.


Kommentarer
Postat av: Nina

ååå massa grattis! va roligt!! jätte skoj å höra!!! :D



usch energibovar finns det för många av! ja hoppas du inte låter henne sabba resten av din kväll. vet hur jobbigt det kan vara å sluta tänka på sånt.. men dem är inte värd ens energi..



massa grattis igen!!

krams

2010-02-01 @ 21:04:58
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: sara

Grattis till honom!

Alltså jag fattar inte hur man kan vara så patetisk och hålla på som en bortskämd treåring...

Älskar dig <3

2010-02-01 @ 22:44:36
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

låter inte som något trevligt samtal men är hon inte FRU? Hoppas att ni fick sova inatt och TACK för jättegoda semlor o kaffe z<3<3<33<

2010-02-02 @ 10:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0