2 feb

Natten blev relativt ok med tanke på hur gårdagskvällen var och vi fick sova ända till 7 imorse, en liten minisovmorgon hahahaa så skönt :D.

Hade bestämt med Jessica att vi skulle träffas när Tindra ätit lunch för att gå en promis tillsammans, men så fick Tindra och jag lite tid över så då laddade vi DVD men Zumba och satte igång, men 5 min in på träningspasset så ringer telefonen, och då var det Fröken igen. Det blev ett långt och stundtals jobbigt samtal men när vi var klara så hade vi gått igenom mycket och rensat luften ordentligt så nu känns det riktigt bra, hon ska komma ut en dag nästa vecka och det ska bli roligt :D. Enda nackdelen med det samtalet var att Tindra somnade i mitt knä innan hon ätit och och eftersom det inte gick att väcka henne så klädde jag på henne ytterkläderna och åkte hem till Jessica, där vaknade pluttan till men jag hoppades på att hon skulle somna om igen medans vi promenerade vilket hon inte gjorde så tillbaka vägen blev väl mindre roligt :( och mattiden blev helt upp och ner, och så blev pluttan helt övertrött nu på kvällen så hon har jättesvårt att somna, vi har väl hållt på i ca 2 timmar nu , men nu är det äntligen tyst så jag hoppas att hon somnat och att hon sover för natten nu, och inte bara middag.

Men i övrigt så var eftermiddagen jättetrevlig. Tindra och Rusty lekte jättefint och vi tog lite fina kort på dom två ihop, ska be Jessica maila över dom så ska ni få se gullisarna. Tack för idag Jessica och hoppas att vi kan göra om det snart igen :D.

Nu ska jag gå till den andra dumburke en stund innan det är dags att sova :D

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Va bra att det ordnade sig då.

Hihi ses sen <3

2010-02-03 @ 09:42:43
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

oooooo ja.. det finns en heeeeeeeel del människor som man gärna vill slippa. det är ju bara ren jäkla otur då man måste träffa människan sen med.. suck..



är så trött här så ja ska knyta mej strax.. ja hoppas du sover gott med! krams

2010-02-03 @ 21:44:31
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0