22 feb

Jaha så var det vardag igen och ännu en pappavecka för dom stora barnen :(. Saknar er redan och då har ni bara varit borta i ca 3 timmar, tack och lov för att det är min helg hahahahaaaa.

Apro på helg så hade vi jättetrevligt igår på skoterrallyt, lite i det kallaste laget och det var uruselt före med jättemycket lössnö på lederna men som Sara sa så blev vi ett proffs på att köra i lössnö innans vi var hemma igen. När vi kom hem så släppte Tommy och jag av dom stora barnen och sen åkte vi en liten tur till bl a för att jag skulle fö träna på att köra i diken och det gick jättebra, dock så råkade jag ut för ett litet missöde utefter Klockarnäsleden :(. Den leden är mycket smalare än den som jag åkt på här hemma och när jag kom runt en sten och hade ett träd väldigt nära på andra sidan så lyckades jag hitta på en sten som var gömd under snön, den gjorde så att skotern flyttade 3 dm i sidled men som tur var så körde jag oerhört sakta så nu gick det bra med både skotern och mig :) Tindra tillbringade dagen med mormor & morfar och dom hade oxå haft en bra dag :D.

Idag så kommer mormor och morfar hit och jag ska väl äntligen få fingrarna ur häcken och ta och klippa henne och efter det så blir det en liten fikastund :D. Saaben gick igenom besiktingen imorse oxå och det var skönt det :O)

Nej nu ska jag gå och mysa lite med pluttan så ni får ha en bra dag.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för fikat men något frissabeök såg jag inte till <3 <3

2010-02-22 @ 16:01:08
Postat av: sara

pusspuss <3

2010-02-22 @ 18:24:03
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0