28 feb

Igår så hade vi planerat för en mysig familjedag med långtur på skoter upp till Svartnäs på skotercrosstävling, och visst blev det en utedag men tyvärr så var skoterturen inte alls speciellt mysig då killen som ska sladda lederna härikring inte riktigt sköter sin uppgift så där 100, både förra helgen och den här helgen var lederna helt osladdade vilket gjorde att vi fick köra i hur mycket lössnö som helst och det kändes mer som att åka bergochdalbana än att åka skoter. Tommy körde fast 2 gånger och jag en gång som vi behövde bergningeshjälp, är så tacksam för dom männinskorna som stannade och hjälpte till <3. Sen hade jag sån tur så att jag tog mig loss själv 2 gånger också :P. Men när vi väl kommit fram så var det en helt ok eftermiddag, dock så kände jag att min rygg inte riktigt pallade att köra hem också i det föret så farfar var en pärla och hakade på släpet och for upp till Svartnäs och hämtade hem oss. När vi kommit hem så bytte vi om och åkte ner till mormor och morfar som hade haft hand om Tindra hela dagen och dessutom så hade dom maten klar, helt underbart gott var det :O). Dom 3 hade också haft en bra dag :D.

När jag vaknade idag så hade jag inte mer ont än någon annan dag vilket var helt fantastiskt, men så skottade jag lite här på gården och det klarade inte ryggen alls så hela eftermiddagen och kvällen har jag varit helt svimfärdig av smärta och gråtit av och till för att det gjort så j-a ont och det är det länge sen jag gjorde :(. Tack gode gud för att Sara och Emma var hemma idag och kunde hjälpa mig med Tindra, för jag klarade verkligen inte av henne själv idag :(, det är en sån hemsk känsla när man inte klarar av att ta hand om henne själv så här :(.
Nu ska jag pallra mig ut i köket och fylla på treodosen i kroppen och sen är det raka vägen in i sängen som gäller och så hoppas jag verkligen att ryggen är bättre imorgon när jag vaknar.

Sov gott och dröm vackert :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Vi hade ju roligt ändå igår :) hihi och roligt var det i svartnäs :D:D:D:D:D:D haha.

Synd bara att du fick så ont idag men det är nog över tills imorgon! pusspuss<3

2010-03-01 @ 00:02:21
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Marie

Vinn en bärsele för barn mellan 1-5 år i min blogg :) Kram

2010-03-01 @ 11:08:10
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0