4 feb: Grattis Farmor på 60:årsdagen :D

Idag så fyller Tindras farmor 60 år, så vi önskar henne en riktigt bra dag och vi ses i eftermiddag :D

Igårmorse så gjorde Tindra något som hon inte gjort sen i somras.... Hon somnade om i dubbelsängen och så kunde vi sova brevid varandra, så MYSIGT, synd bara att hon gör det så sällan... men jag njöt så mycket jag kunde. Kunde inte fått en bättre start på dagen :O).

På eftermiddagen var det dags för babysim och det var så roligt, ledaren är verkligen kanon. Vi bestämde att vi går kvar i hennes grupp och får en massa fler avanserade övningar, så igår simmade Tindra runt själv med armpuffar, simmade mellan mig och ledaren utan armpuffar (men det var lite läskigt tyckte jag, inte Tindra hon ville bara göra det IGEN), vi dök längre sträckor och så var vi ju naturligtvis med och sjöng och lekte med dom andra små barnen :O). Och så var alla dom stora barnen med, Sara och Kristian filmade till sitt projektarbete och Emma tog en massa kort till sitt reportage som hon ska göra om Babysim så vi var full styrka där hahahaaaa.

Nu drar jag .....

Kommer och tar dig :D

Borta.....

Här är jag ....

Det här är så roligt ....:D



Idag så sov vi ända till tjugo i 9 och det behövdes eftersom hon inte somnade förrän vid halv 10 igårkväll. Idag så ska vi ta det lungt och slå in farmors paket, kommer en bild lite senare på det, vet inte om hon hinner gå in här nu på dagen och vill ju inte att hon ska se vad vi gjort i förväg hahahahaaa, men måste säga att jag är jättenöjd med resultatet, och tror nog att hon kommer bli glad.

Ha en bra dag i snöovädret :D.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sara

Hihi hon är så söt när hon badar :D

Ha så kul idag <3

2010-02-04 @ 16:38:31
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0