19 jan

Idag så har vi mest tagit det lugnt Tindra och jag, men lite ute lek han det bli innans lunch och nu sover hon fortfarande, helt fantastiskt, hon har sovit i 2 timmar och under tiden så har jag hunnit prata med Anneli i lugn och ro, vilket var så roligt :O).

Skrev ju i helgen att jag skulle be Tommy ta med Tindra på en liten skotertur över åkern, vilket han gjorde på söndagen och hon var så lyckig ända tills han stannade igen :(, men då fick hon syn på mig i full skoterutrustnign så då blev det lite intressant igen :O). Vi har ju lite problem med skotern, den är så himla stuttig och det gör att det känns som att man ska ramla av den i varje kurva eller grop och så var vi till försäljaren förra helgen och hämtade en ny dämpare som ev skulle göra skuttigheten mindre och den moterade Tommy under den här helgen så vi tog en kortare tur även han och jag för att om det blivit något bättre men det hade det inte så nu har han beställt en annan och så ska han tillverka extra fotstöd till mig, för vi kom på att jag har nog lite för korta ben så jag når inte riktigt fram med fötterna till fotstöden när vi åker och det kan vara en bidragade del till att jag har svårt att sitta still när vi åker, så får vi se om det kan hjälpa, vi håller tummarna för det :O).

Lite kort från helgen :O)








Satte upp nya gardiner i köket oxå i helgen och blev jättenöjd, har ett riktigt sommarkök nu hahahaaaa. Det blev en häftig kontrast med vnitern och snö ute och sommar inne hahahaa



Ha en bra eftermiddag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Fina bilder,

Det med skoterturern lät spännande :)

Fin designen blev, Har varit lite dålig på att läsa bloggar ett par dagar, men ska läsa ikapp allt så fort jag hinner :)

2010-01-19 @ 15:40:23
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Nina

borde inte vara så svårt att ta reda på färgen om du vill ha koden? kan säkert fixa..

2010-01-19 @ 23:18:44
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: mamma

snyggt och bra kort

2010-01-20 @ 10:51:58
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Åh så fin hon är! HAr inte skrivit här på ett tag. Men ville bara säga det. Ser ut att ha så roligt i snön! Kram

2010-01-21 @ 22:53:35
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0