26 jan

Tommy var hemma även idag så jag fick sovmorgon igen :O) och när jag vaknade så kännde jag mig riktigt bra, även Tindra är mycket bättre idag så jag räknar med att vi ska kunna delta i morgondagens 1:a tillfälle på babysimmet :O). Som vi har längtat efter det både Tindra och jag hihihiii.


Var och handlade lite idag och då hade dom helt underbara vindruvor så vi sa att vi gör fruktsallad ikväll och myser framför tvn, men Tommy var tvungen att åka till verkstaden så nu har jag gjort fruktsallad till mig själv och ska gå och mysa tillsammans med Molly framför tvn.

Hoppas ni får en bra kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Skönt att du är bättre :) Fruktsallad lät supergott, måste nog fixas till imorgon :)

2010-01-27 @ 19:21:25
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0