16 juli: Tävling

Jag är med och tävlar hos Millah om en Keramisk plattång från Vidal Sassoon och Starq.se
Var med och tävla du med här.
Tävlingen avslutas 20 juli.






Jag är med och tävlar hos Millah om produkter av märket Essential Care från Ekoprincess.se
Var med och tävla här.
Tävlingen avslutas 26 juli.



Jag är med och tävlar hos Millah om halsbandet Summer från Formokansla.se
Var med och tävla här.
Tävlingen avslutas 30 juli.



Jag är med och tävlar hos Millah om en valfri vara från Lovelywearing.se
Var med och tävla här.
Tävlingen avslutas 22 juli.



Jag är med och tävlar hos Millah om ett valfritt smycke  från Sustra.se.
Var med och tävla här.
Tävlingen avslutas 25 juli.



Jag är med och tävlar hos Millah om en valfri reseförpackning från Lyxx.se
Var med och tävla här.
Tävlingen avslutas 1 aug.

Kommentarer
Postat av: emma

jag har en sån plattång :P hihi <3

2010-07-16 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0