17 juli

Så skönt att få vakna upp med raringen brevid i sängen och dessutom veta att det är massor med morgonar kvar innan han ska bort igen :O).

Idag så har vi hämtat nästan en kubik torr björkved hos mormor och morfar, Tommy har börjat fixa med husvagnen och jag började sy myggnät och mörkläggning till takluckorna och köksfönstret i husvagnen och då slutade min symaskin att fungera :(. Ska fråga om jag får låna mormors och sy klart dom typ imorgon :P. Just nu så är Tindra och Tommy på väg ner till farfar för att hämta hem hans PV och jag ska stryka husvagnsgardinerna och sen ska dom sättas upp igen :D. Ska väl börja packa ut saker i den imorgon oxå :) Ser verkligen fram mot Piteåresan, ska bli så otroligt skönt att få komma bort lite och dit har jag aldrig varit förut :D.

Tror jag ska gå ut och plocka lite rabarber och göra en paj tills ikväll ;O), måste ju ta tillvara på dom råvarorn som vi har i trädgården hihihihii.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0