19 juli. Bär av och an ;D

Inatt så sov Molly hela natten så vi sov ända till halv 8 och det var så skönt :O).

Nu är alla myggnäten och mörkläggnignsgardinerna färdiga, drapperiet till Sara och Emmas säng sitter på plats och det bästa av allt än nog att kylskåpet blev kallt när det stog på el över natten :O) :O). Imorgon så ska Tommy in till stan och få hjälp med att byta ut en del i brännaren så då kommer kylskåpet fungera även på gasolen :D. Är så himla glad för herregud vad dyra såna är om man måste köpa ett nytt :(.

Annars så springer jag mest fram och tillbaka mellan huset och husvagnen och bär saker som jag sen försöker hitta en bra plats åt där ute, har inte riktigt kommit underfund om hur den ska packas i skåpen än men det ger sig mer och mer hela tiden men jag har nog flyttat runt på alla saker 3 gånger nu hahahahaha.  Har skrivit en lista på sånt som ska med, men just nu så är det lite så att för varje sak som jag stryker från listan så skriver jag till 2 hahaha. På onsdag kommer Sara och Emma hem och då ska deras saker också in, som tur är så är det nog mest kläder :P.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ska ha med mig allt! kläder, stolar, bord, säng, 10 täcken, 40 kuddar och så jag själv ska få plats!

2010-07-19 @ 14:52:06
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Nina

hej.

du när fick du tillbaka din mens efter du vet..? tog det lång tid? vore super snällt om du svara. även om det är känsligt..



kram

2010-08-10 @ 20:18:34
URL: http://deliciously.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0