7 juli

Har varit ute och myst runt på tomten hela dagen :D. Körde ner Sara till bussen mitt på dagen, hon skulle in till stan och träffa kompisar bl.a. en som kommer hem från Örebro så nu får vi väl se vilken dag hon kommer hem igen :P, men jag får lite extra mystid med Emma ikväll :O).

Har stått och bakat piroger som Tommy kan ta med sig till matdosor nästa vecka :D. Om ni har några tips på vad man kan laga för mat som sen går att äta KALL och helst med EN HAND, då det är lite si och så med matraster mitt på dan, så skriv gärna ner dom till mig, har helt ideétorka just nu :(. Dock så får dom inte innehålla fisk, kyckling eller ris, för det är han allergisk mot :P.

Har fått hem en greja till Laptoppen idag som gör att skärmen kommer upp lite, eller rätt så mycket :P. Den är helt underbar att jobba på, så glad att kollegan på jobbet sa att jag skulle ha en sån :O).


Mormor och morfar kom hit när hon kom hem efter jobbet och då åt vi pizza och sen glass till efterrätt, myyyyssss :P.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

ja ja vet inte ens va ja ska säga om dem längre. min mamma trodde inte ja mena allvar, ja har ju berättat allt för henne. är väl fortfarande i lite av en chock. se vad som händer med johans överraskningsfest med. om dem tänker dyka upp lr inte.. ingen aning..



tack för dem värmande orden! stor kram till dig!

2010-07-07 @ 21:11:22
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0