10 juni

Oj oj oj vad mycket det är att ordan med inför morgondagen. Hinner knappt med att andas känns det som :P, men som tur är så har jag haft jättemycket hjälp av både mina föräldrar och av Tommys pappa med allt fixande här hemma. Igår så klipptes det gräs och trimmades det runt buskar, idag så har det lövats, plockats blommor, fixats en av tårtorna (den blev så där snygg ;D), ett av tälten har satts upp  och bord och bänkar har kommit på plats, nu ska det lockas hår :D.

Snart så är min raraste raring hemma <3<3<3<3<3 Jösses vad jag ha saknat honom hahahahahaaa.

Jaja, försöker uppdatera med bilder på finaste studenten imorgon, om jag orkar hahahaha.

Ha en skön kväll och en bra dag imorgon :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi det kommer bli en bra dag efter allt slit^^,

2010-06-10 @ 21:13:53
URL: http://intshesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0