15 juni

Usch och fy vilken tråkig kväll jag hade igår :(, men det blir nog bättre ikväll när jag vant mig vid att vara själv på kvällen :).

Fick lite sällskap av mormor och morfar igåreftermiddag och idag ska farfar komma hit en stund när han slutat jobbet :D. Imorgon så kommer Tara hit och hälsar på, det ska bli jätteroligt att träffa henne, har inte gjort det sen förra sommaren :O). På torsdag så är Tindra och jag nerbjudna på mat hos mormor och morfar och sen på fredag så kommer alla hem igen :O).

Har iallafalll hunnit dammsuga idag, men det tar sin lilla tid eftersom Tindra tror att det är en häst som hon kan rida på :D och dom korta stunder hon inte gör det så går hon bakom den och stänger av den hela tiden hahahaha

By the way så fick jag ju vita dörrar för ca en vecka sen och jag var inte så nöjd då, men har nog vant mig nu för nu tycker jag att det är riktigt fint i hallen :P.

Sötnosen tvättar fötterna :O)


Ha en skön dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

då kommer du inte vara ensam så mkt då :)

Jaa det är fint i hallen nu :D <3

2010-06-15 @ 13:13:45
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: mamma

<3<3<3<3

2010-06-15 @ 19:49:30
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Hon är ju bara för gooooooo!!!

2010-06-20 @ 23:37:33
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0