21 juni

Vaknade upp till strålande sol och sommarvärme, så himla skönt :O) och dom har lovat lika fint väder hela veckan :O).

Passade på att klippa gräsmattan medans jag hade lite barnvakt av Emma. Sara och Emma har åkt tillbaka till sin pappa idag och vi får väl se om dom kommer hem för att fira midsommar med oss eller om dom stannar hos honom och firar den där :D. Efter att jag kört ner dom till bussen så åkte Tindra och jag och hälsade på farmor och farfar. Vi blev kvar där rätt länge och fikade och lekte i sandlådan :D.

Nu när Tindra snart är 18 månader så är det dags att prova mjölk på henne igen så nu har jag blandat i 1 tsk mjölk i välling och håller tummarna för att det ska gå bra, gör det inte det så kommer det vara en mycket trött Tindra och mamma här hemma imorgon :S.

Tror jag ska gå och sova TIDIGT så jag hinner sova några timmar iallafall om det skiter sig inatt :P. Ha en skön kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas det gick bra <3

2010-06-22 @ 12:30:12
URL: http://intshesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0