30 juni

Idag så har vi varit till Björnparken och fast det regnade en hel del medans vi var där så hade vi en jättemysig dag :D. Tindras favorit var tigrarna :D, björnarna trodde hon var stora hundar hahahaaa. Emma var snäll och slet med vagnen i nästan alla uppförsbackar så hon var helt slut när vi väl var uppe :d och när hon inte orkade mer så tog Sara över, så gulligt av dom att hjälpa till med det så jag slapp det med min onda rygg :O).

Måste säga att jag verkligen ÄLSKAR mitt nya objektiv :D. Blir så fina kort, nu ska jag bara lära mig att zooma manuellt (gjorde det på slutet) lite mer än vad jag gör idag, så kommer det blir helt perfekt :O).

Årets björnungar, visste dock inte att dom skalar appelsinerna innan dom äter dom :P


I full färd att skala appelsinen


Mamma busar lite med ungarna


Parkens bästa utskiksplats :P


Så otroligt smidig och vacker


Tindra beundrar tigrarna


Helt utslagen i värmen


Mina hjärtebarn <3 <3


Usch vad läskig dom är på nära håll :S, tur att ni är med mig :)


Vågar nog klappa lite ändå :P


När vi var på väg hem så ringde Tommy och berättade att han också var på väg hem och att han hade två lådor jordgubbar med sig, så nu har vi lite att rensa när han kommer hem :D.  I år så blir det både saft och sylt och dessutom hela gubbar i frysen :O) och så ska vi naturligtvis frossa i gubbar ikväll också :O) Han fick helt oväntat ledigt från det gänget han jobbar med för deras läggare ska byggas om inför nästa vecka, så nu får vi se om han får vara ledig resten av vecka eller om han ska rycka in på något annat bygge på torsdag eller fredag..

Nej nu ska lillhjärtat i säng :d. Ha en skön kväll :O)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa det var en mysig dag :D <3

2010-06-30 @ 20:53:57
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Låter som att ni haft en mysig dag, Fina bilder med.



Tack för kommentaren och detsamma till er :) kram

2010-07-01 @ 09:38:33
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Nina

vart ligger den parken nånstans? aldrig hört talas om den.. jätte fina bilder som vanligt!

2010-07-01 @ 10:02:21
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Vilken utflykt. Visste inte heller att de skalade apelsinerna för de åt dem.



Jättefina bilder!



2010-07-02 @ 05:10:57
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0