4 juni

Vaknade med en så fruktansvärt ond rygg idag, skär som knivar för varje rörelse jag gör :( och jag skulle verkligen behöva städa inför studenten nästa fredag, men har verkligen ingen aning om hur det ska gå till..... buhuuuuuu :(:(.

Blir så trött på allt just nu. Tindra råkade somna i vagnen i morse när vi var ute och gick så därför tog sövningen ca 35 min istället för 5 min nu på middagsvilan och sen när hon sovit i ca 5 min så ringer ett av grannbarne på dörren vilket naturligtvis väckte Tindra igen så det var bara att börja om med sövninen och nu tog det ca 45-50 min innnans hon somnat om, men förhoppningsvis så sover hon ett tag nu så kanske jag hinner vila lita jag med :D.

Eftersom Emma är på stan varje dag så bad jag henne köpa en klänning till Tindra, och det hade hon gjort idag, så fin, dessotum så hade hon köpt en T-shirt på Mumum (Mumin) som kommer att bli lillplupps favorit :D. Tack snälla raring för att du shoppar :D. (bilder kommer senare när Tindra manekängar :D)

Helgen kommr väl gå till att försöka storstäda här hemma. Vad ska ni hitta på för roligt?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Usch ryggont är verkligen inte skoj :(

Vi ska bara ta det lugnt i helgen. Kanske, kanske ta en tur till Ikea och köpa byrå till lillebrors rum...



Kram

2010-06-04 @ 14:41:32
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0