1 mars

Tindra fick för sig att det var dag redan halv 6 imorse så första halvan av dagen gick åt till att försöka roa henne TYST så dom 2 stora tjejerna fick sova, dom har ju ändå sportlov.

Tyvärr så går även den här dagen i smärtans tecken och treon hjälper inte ett enda litet dugg :(. Men än någon timme så har jag lite hjälp med Tindra innans flickorna ska med bussen in till stan och så kommer dom hem på söndag igen :O).

Man skulle ju kunna tro att jag var van eftersom jag har mer eller mindre ont varje dag men så här ont är det nog flera år sen jag hade förra gången.

Men men, jag hoppas ni har en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt att du har fått så ont :( hoppas det går över snart <3

2010-03-01 @ 18:16:50
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

hejhej! hoppas ni mår bra å tack för alla kommentarer du skickat. ja läser varenda en.. är bara lite nere just nu.. svacka. men det kommer nog att bli bättre.. tack igen. .kramar!

2010-03-04 @ 21:46:59
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0