11 mars

Idag så var Tommy ledig från sin kurs :O), så då tog vi tillfället i akt och drog iväg till IKEA. Vi behövde kolla lite på olika alternativ till min arbetshörna, ska ju börja jobba hemifrån i höst och behöver fixa till det så jag får plats med alla saker från jobbet, det är dator, skrivare, pärmar i massor, kuvert i olika storlekar, papperskartonger osv osv som ska få plats här hemma då och vi har inte så där jättemycket till yta över :S. Men har hittat ett alternativ som ev skulle kunna fungera, nu måste vi bara mäta ut på golvet här hemma oxå, så vi ser så tydligt som man bara kan utan själva möblerna hahahaa

Hela dagen idag så har Tindra räknat 1 och 2 (men hon hoppar över 3), och så skrattar hon högt när man räknar tillsammans med henne, lilla sötnosen <3

Nu ska jag gå och titta på tv så jag hoppas ni får en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va duktig hon är :D <3

2010-03-11 @ 22:31:32
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Mysigt att hon räknar :D Hoppas ni får en bra fredag!

2010-03-12 @ 06:43:38
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0