16 mars: Grattis älskling

Idag så har Tommy skrivit för Yrkeskompetensen och klarade sig galant, är så stolt över dig <3 Nu har du bara uppkörningen på släpet kvar sen så är du äntligen klar :O).

Tindra har kommit på något nytt den sista veckan som jag inte riktigt tycker om och det är att hon gör dag redan kl 5 på morgonen, så nu har vi bestämt att vi ska skjuta läggningen en timme på kvällen och förhoppningsvis så sover hon en timme till på morgonen sen :D

Idag så skulle faster och kusin kommit hit en kortis men när jag vaknade så var jag mycket sämre i förskylningen igen så vi fick lov att avboka det, men hoppas att jag blir frisk snart så vi kan träffas igen :D.

Det är ett strålande väder ute, blåser lite kallt men med en mössa på huvet så är det jätteskönt. Passade på att ta en promenad efter lunch när Tindra skulle sova, hon står förresten kvar ute på altanen och sover fortfarande :O), och det var så skönt ute i solen :D.

Har precis fått veta att båda dom stora tjejerna blir kvar inne i stan på ett skollan inatt så hastigt och lustigt blev vi "barnlediga", om man nu kan se det så med tanke på att TIndra är ju fortfarande hemma hahahahaaa, så nu får jag väl titta på Desperates Housewifes själv ikväll :P.

Nu ska jag försöka leta reda på ett klänningsmönster på nätet, får se hur det går :P.

Hoppas att ni har en lika skön dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Fy fem är inte morgon :( Meja har ju tyckt klockan 6 ett tag nu, men imorse sov hon till sju, kändes som sovmorgon ju :D



Kram

2010-03-16 @ 15:57:58
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Men vi hittade klänningen i lite större :) hoppas den passar (:

Puss! <3

2010-03-16 @ 18:18:31
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du hittade något bra mönster:) Kramar

2010-03-17 @ 20:10:32
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0