17 mars

Imorse så hämtade Tommy Sara vid bussen halv 7 och Emma kom på nästa buss så hon fick skjuts hem av morfar runt 8, sen hade jag lite sjåigt med Tindra för att dom två stora tjejerna skulle få sova, dom hade ju inte sovit alls på hela natten eftersom dom var på skollan :D. Så gissa om det är två trötta tjejer som sitter i soffan framför tv och väntar på att Greysan ska börja hahahaa.

Idag så var det babysim och även denna gång fick vi vara två vuxna i vattnet, det är så roligt för Tindra när vi kan göra så. Idag så har hon simmat emellan oss, suttit på kanten och räknat 1,2,3 och sen kastat sig i både framlänges och baklänges alltså med ryggen mot mig, hon visade ledaren att hon också kan koka kaffe i vattnet och en massa annat bus naturligtvis :O). Bilder kommer imorgon :D.

Nu ska jag ansluta mig till mina älsklingar inne i soffan och önskar er alla en god kväll :O).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0