23 mars: SÅ GLAD

Tittade precis på skatteverkets hemsida och såg att både Tommy och jag får tillbaka på sktten även detta år :O). Så nu kan vi sätta staket på altanenoch då kan jag ha dörren öppen när det är varma och sköna dagar, ska bli så skönt :D. Vi kanske till och med kan åka på en minisemster i sommar med familjen :O).

Idag så kommer Tindras kusin och faster hit på besök, ska bli så skoj och se hur mycket hon vuxit sen sist vi träffades :D.

Ha en bra dag trots snöovädret :P.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Härligt att ni fick tillbaka på skatten! Jag fick oxå det, o jag hoppas Jens får det med. Vi ska ju gifta oss nästa år, så vi sparar för fullt =) Men förra året fick jag tillbaka över 10.000..men det fick jag inte i år, drar ganska lite i mammapenningen nu.



Ja, Alde är så glad...nästan jämt iaf:P en tand har kommit nu, och det ser ut som att båda uppe och den nere bredvid tanden är på g, så alla verkar komma samtidigt ist. Jasså? Hur många tänder har Tindra nu? Hon är för söt eran sessa! Helt underbar! :)

Kramar

2010-03-23 @ 15:34:32
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Nina

tack!



å va skönt att ni får tillbaka ni med. så himlans skönt å slippa betala tillbaka å så.. kan man göra någe roligt för pengarna istället..



krams!

2010-03-23 @ 21:40:40
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0